torsdag den 17. marts 2016

HIL SELDE! – fra Ambassadøren på Sjælland


Nedenstående mail fra Ambassadøren på Sjælland er kommet redaktionen i hænde via Margrete Møller, der i samme åndedrag beklager, at hun helt glemte at fotografere, da hun den 24. februar var på besøg i 3.-4. klasse på Fursund Skole. Ved den lejlighed blev der kigget på og leget med Selde Selected-kort, og skæbnen ville, at alle de børn, der ikke i forvejen havde et Selde Selected-album, gjorde sig fortjent til at få et. Tilbage til Ambassadøren på Sjælland, som vi heldigvis har meget fint foto-dokumenteret – billederne taler, som Margrete Møller så rigtigt bemærker, om en meget målbevidst indsats:

Kære Margrete!
Du har netop modtaget en række billeder af ambassadøren fra Sjælland, som hustruen har sendt.
Postmanden har været her igen for ca. 14 dage siden med en mindre, men lige så betydningsfuld pakke som den jeg modtog den 30. januar.
Da ambassadøren på Sjælland for “Selde Selected” har flere opgaver end han kan nå at gennemføre, er det først i dag en taksigelse for det tilsendte bliver sat i værk. Der skal jo være et meget stort arbejdsbord frit tilgængeligt og et tilstrækkeligt antal limstifte til stede. Men mulighederne har været fine i dag selv om en del af dagen har været tilbragt udenfor med havearbejde.
Forskellen på den nuværende (15.3.16) og den tidligere (7.2.2016) postkortsituation er, at nu har jeg 61 “rigtige” mod tidligere 47. Dubletsamlingen er steget fra 4 til 17 stk. Altså en gedigen fremgang mod målet. Måske vil besøget i maj måned give en overraskende fremgang, thi her på Sjælland får jeg ingen henvendelser. Måske arbejder min PR-chef ikke tilstrækkelig godt.
Ifølge min kladde skulle jeg nu henvise til en mail fra hustruen Brita med billeder, men jeg får nu oplyst, at de allerede er sendt.
HIL SELDE!!
Knud, Ambassadør på Sjælland


Ingen kommentarer:

Send en kommentar