lørdag den 12. december 2015

Kaffemøder og mangelsedler

11.12.2015 faldt redaktionen over denne opdatering fra Karin Knudsen på facebook:
Har haft gæster til formiddagskaffe og vi byttede Selde selectedkort


Samme dag fandt redaktionen også pludselig sig selv som medlem af Selde selected bytteklub på facebook – en potentiel guldgrube af materiale til denne blog ;) – og siden fulgte fra Karin Knudsen
"En lille historie fra Selde:
I aftes var Bitten og jeg ved at tjekke kort igen. Jeg fik den ide at lave en lille gruppe med byttevenner. Det har så bredt sig, som du kan se, da du er med i den.
Desuden tog jeg overskudskort med til juleafslutningen i folkedans. Der var Jonna og Harry. De havde dog ikke kort med, men tog billede af min mangelseddel. I morges skrev Jonna til mig med de numre hun havde og Harry kom forbi med hans.
Min nye nabo Anne samler også. Hun har fået en bog af Margrethe Møller og hun tog sine kort med til formiddagskaffen hos mig. Så nu mangler jeg ikke ret mange og Bittens bog er fyldt."


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar